Agentura Loosers rozšířila svůj tým o tři nové lidi, konkrétně o projektové manažery Pavlínu Rejskovou a Pavla Albrechta, kteří budou pracovat v týmu hlavního projektového manažera Jakuba Kesla, a o nového art directora Jiřího Riesse.
Rejsková bude součástí nově vybudovaného týmu klientského servisu a poskytovat servis zejména značkám Nescafé a Škoda. Dřív pracovala pro lokální i mezinárodní značky zejména v oblastech BTL a digitálu.
Albrecht bude mít v Loosers na starosti také značky z portfolia Nestlé a dále ČSOB, Eru a Pe-Po. Dřív působil v České centrále cestovního ruchu Czechtourism a podílel se na rozjezdu projektu filmového turismu.
Riess se bude podílet zejména na digitálních a social media projektech. Měl by se stát součástí interní produkce agentury zaměřující se na vývoj branded contentu, ale i klasických kampaní. Digitálně bude mít na starosti například značky Nescafé, Holba, Pe-Po, Vinolok či Tesco Mobile.
Posilování agenturního týmu souvisí s loňským rozšířením klientského portfolia Loosers, kam přibyly značky Beleco, Bonami, Cinzano, Czechtourism, ČSOB, Era, Essilor, Kooperativa, Nescafé, Škoda Auto či 2GIS.