
Michal Kotulek a Jan Rídl
Reklamní agentura McCann Prague vítá staronové tváře. Výraznou posilou se pro ní stává kreativní duo Michal Kotulek a Jan Rídl, držitelé řady lokálních i mezinárodních kreativních ocenění, kteří se do agentury po letech vracejí. Společně budou pracovat primárně na kampaních klienta Air Bank. Přicházejí z reklamní agentury Isobar (dřív Bistro Agency), kde vytvořili kampaně jako Škoda (Un)covered nebo Češi, děkujem pro Člověka v tísni (Grand Prix z ADC Czech Awards). Kotulek stojí za známou kampaní Total Burn Out pro Památník Lidice, mezi Rídlovy nejznámější práce patří kampaň s Chuckem Norrisem pro T-Mobile či kampaň pro Český sen.
V McCannu střídají na pozici group creative directora Jana Bendu. Ten se po sedmi a půl letech letech přesouvá v kreativním domě v Riegrových sadech do esportové divize Good Game, založené předloni.
Kreativním ředitelem McCannu zůstává Leonard Savage. Pod jeho vedením vznikl v McCannu pomyslný open room, koncept rozdělení kreativního oddělení podle zaměření, ať už se jedná o copywritery, art directory nebo craft.
Celosvětová agenturní síť McCann, do níž pražská pobočka spadá, má od konce loňska nově obsazenu pozici president & global chief creative officer. Zastává ji Alex Lopez, který předtím více než 20 let působil ve vedení značky Nike.
V minulém týdnu agentury sítě McCann navíc oživily svou brand identitu, v níž se vrací k dřív užívané modré.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
