Do McCannu se vrací kreativní duo Kotulek a Rídl

Dvojice Michal Kotulek a Jan Rídl střídá na pozici group creative directora Jana Bendu.

Michal Kotulek a Jan Rídl

Michal Kotulek a Jan Rídl

Reklamní agentura McCann Prague vítá staronové tváře. Výraznou posilou se pro ní stává kreativní duo Michal KotulekJan Rídl, držitelé řady lokálních i mezinárodních kreativních ocenění, kteří se do agentury po letech vracejí. Společně budou pracovat primárně na kampaních klienta Air Bank. Přicházejí z reklamní agentury Isobar (dřív Bistro Agency), kde vytvořili kampaně jako Škoda (Un)covered nebo Češi, děkujem pro Člověka v tísni (Grand Prix z ADC Czech Awards). Kotulek stojí za známou kampaní Total Burn Out pro Památník Lidice, mezi Rídlovy nejznámější práce patří kampaň s Chuckem Norrisem pro T-Mobile či kampaň pro Český sen. 

V McCannu střídají na pozici group creative directora Jana Bendu. Ten se po sedmi a půl letech letech přesouvá v kreativním domě v Riegrových sadech do esportové divize Good Game, založené předloni.

Kreativním ředitelem McCannu zůstává Leonard Savage. Pod jeho vedením vznikl v McCannu pomyslný open room, koncept rozdělení kreativního oddělení podle zaměření, ať už se jedná o copywritery, art directory nebo craft. 

Celosvětová agenturní síť McCann, do níž pražská pobočka spadá, má od konce loňska nově obsazenu pozici president & global chief creative officer. Zastává ji Alex Lopez, který předtím více než 20 let působil ve vedení značky Nike.

V minulém týdnu agentury sítě McCann navíc oživily svou brand identitu, v níž se vrací k dřív užívané modré.