
Jan Šmikmátor
Kreativní tým brněnské agentury Media Age posílil v dubnu copywriter Jan Šmikmátor, který posledních několik let působil na volné noze. V agentuře nahrazuje Radku Zavadilovou. Absolvent žurnalistiky a mediálních studií na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity Šmikmátor se psaní textů věnuje 20 let. Začínal jako vedoucí kulturní rubriky v Brněnském deníku Rovnost, potom vedl lifestylový magazín Toplife. Od roku 2011 do roku 2015 působil jako PR director v agentuře Marco, rovněž brněnské.
Šmikmátorovou specializací je gastro. Šest let psal texty a spravoval sociální sítě pro síť prodejen Sklizeno, s marketingem pomáhal několika brněnským restauracím (Rynk, Konfit, Šelepka), rozjížděl komunikaci brněnské řemeslné pekárny William Thomas Artisan Bakery, pomáhal výrobcům chilli omáček My-Chilli, byl mluvčím festivalu ekologických filmů Ekofilm nebo se podílel na kampani města Brna Jezdím pro Brno.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
