Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Do Mitonu přišel Pavel Vopařil, má pomoct s expanzí Bonami a Lavita

Pavel Vopařil

Pavel Vopařil

Do investiční skupiny Miton se začátkem ledna 2018 přidal Pavel Vopařil. Působí na pozici venture partner a v rámci portfolia Mitonu se bude starat o rozvoj dvou jeho firem, a to online prodejce nábytku a bytových doplňků Bonami a mobilní aplikace Lavito pro wellness služby. Do obou firem vstupuje vstupuje jako investor. Podle iHNed.cz se jedná o menšinový podíl, jehož konkrétní výši nechtěl Vopařil komentovat.

Před vstupem do Mitonu pro skupinu vedl z pozice investičního poradce loňský prodej Slevomatu o objemu 1,5 miliardy Kč do rukou britské skupiny Secret Escapes. Dřív působil ve vedení vydavatelství Economia, předtím v Centrum.cz a v poradenské firmě McKinsey.

Se značkami Bonami a Lavito se Miton chystá po získání peněz z prodeje Slevomatu expandovat. Aplikace Lavito aktuálně operuje v Polsku a Turecku, rozšířit by se měla do dalších států Evropy. Bonami nyní působí na čtyřech evropských trzích, chystá se dál expandovat do střední a východní Evropy. Oběma firmám má Vopařil pomáhat ve strategických záležitostech a v klíčových rozvojových otázkách. Zároveň bude úzce spolupracovat a podporovat ředitele obou firem.