Do MSL nastoupili Jiří Šolc, Danijela Lukic a Tereza Polednová

Šolc přichází z novin, Lukic absolvovala stáž v Ketchumu, Polednová pracovala v Havas PR.

Nové tváře v MSL

Nové tváře v MSL: zleva Tereza Polednová, Jiří Šolc, Danijela Lukic

Komunikační agenturu MSL ze skupiny Publicis Groupe v nedávné době doplnila trojice nováčků. Na pozice PR executive přišli Jiří ŠolcDanijela Lukic, Tereza Polednová doplnila tým juniorních PR konzultantů.

Šolc přibyl do týmu pro klienty ze segmentu rychloobrátkového zboží pod vedením Michaely Chrpové a zapojil se do kampaní pro McDonald’s a Metropoli Zličín. Dřív působil jako redaktor regionální mutace Deníku a krajské přílohy Práva, věnoval se politickým tématům a dění v menších městech Plzeňského kraje. Pracoval také jako copywriter na volné noze.

Tým Chrpové doplnila i Polednová, která přešla z agentury Havas PR. Pracuje na klientech Netflix, Heinz & Kraft a Dáme jídlo. Vystudovala mezinárodní obchod na Queen Mary University of London. Zkušenosti sbírala v neziskovém sektoru i při komunikaci vládního portálu Covid.gov.

Lukic se vrátila do Prahy po čtyřletém studiu oboru kreativní obchod v Amsterdamu. Za sebou má pracovní stáž v PR agentuře Ketchum v Bruselu, kde se věnovala primárně korporátní komunikaci. V MSL se v týmu Josefa Chrpy věnuje komunikaci produktů společnosti Mars a pracuje pro Dáme jídlo a Klik.cz.