Komunikační agenturu MSL ze skupiny Publicis Groupe v nedávné době doplnila trojice nováčků. Na pozice PR executive přišli Jiří Šolc a Danijela Lukic, Tereza Polednová doplnila tým juniorních PR konzultantů.
Šolc přibyl do týmu pro klienty ze segmentu rychloobrátkového zboží pod vedením Michaely Chrpové a zapojil se do kampaní pro McDonald’s a Metropoli Zličín. Dřív působil jako redaktor regionální mutace Deníku a krajské přílohy Práva, věnoval se politickým tématům a dění v menších městech Plzeňského kraje. Pracoval také jako copywriter na volné noze.
Tým Chrpové doplnila i Polednová, která přešla z agentury Havas PR. Pracuje na klientech Netflix, Heinz & Kraft a Dáme jídlo. Vystudovala mezinárodní obchod na Queen Mary University of London. Zkušenosti sbírala v neziskovém sektoru i při komunikaci vládního portálu Covid.gov.
Lukic se vrátila do Prahy po čtyřletém studiu oboru kreativní obchod v Amsterdamu. Za sebou má pracovní stáž v PR agentuře Ketchum v Bruselu, kde se věnovala primárně korporátní komunikaci. V MSL se v týmu Josefa Chrpy věnuje komunikaci produktů společnosti Mars a pracuje pro Dáme jídlo a Klik.cz.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
