Na pozici konzultanta v contentové agentuře Newcast nastoupil v polovině ledna Radek Šnajdr. Povede především projekty v oblasti content marketingu pro klienty Raiffeisen Stavební spořitelna, Staropramen a Coty. Do Newcastu přichází Šnajdr z agentury LCG New Media, kde působil jako copywriter a community manager. Předtím byl konzutantem na volné noze, podílel se na projektech pro Google, Nestlé, Procter & Gamble nebo Unilever.

Vědecký tým z Brna vysvětluje
Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Vybíráme ze spotřebního koše