Finský výrobce pneumatik Nokian Tyres posiluje svůj marketingový tým pro evropský region. Novou středoevropskou manažerkou marketingu a komunikace se stala Pavla Veselá, novou PR manažerkou v rámci téhož regionu je Zuzana Michalová.
Veselá má na starosti veškerou externí marketingovou komunikaci (ATL, BTL, online a sociální média) a odpovídá i za supervizi kreativních a digitálních agentur v rámci celého středevropského regionu. Přichází ze společnosti PwC Česká republika, kde působila jako senior marketingová specialistka. Předtím strávila přes 11 let jako senior account manažerka v agentuře McCann-Erickson, kde pracovala pro klienty jako Microsoft, MasterCard nebo ĽOréal Paris.
Michalová řídí v nové pozici mediální komunikaci a veškeré PR aktivity společnosti v evropském regionu, působit bude také jako tisková mluvčí. V rámci svých kompetencí koordinuje mimo jiné víc než 20 PR expertů z agenturních sítí Weber Shandwick, McCann Erickson a Publicis. Před svým nástupem působila přes 13 let v PR agenturách DataConsult a Taktiq, kde odpovídala například za značky Logitech, Kingston, Hartmann-Rico, Nescafé Dolce Gusto, nebo eBay.
Nokian Tyres má centrálu pro Evropu v Praze a řídí odtud obchodní i marketingové aktivity pro celý region (kromě skandinávských zemí, Ukrajiny a Běloruska). Veselá s Michalovou tak spolu s Ivanou Javnou, operational sales marketingová manažerkou pro střední Evropu, doplňují evropský marketingový tým, který již několik let vede marketingový ředitel pro Evropu Lukáš Líbal. Společně odpovídají za aktivity pro celkem 24 trhů s obratem přesahujícím 10 miliard Kč.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
