
Kristýna Hrabáková
Lurity, provozovatel reklamní sítě stovek digitálních vnitřních a venkovních digitálních obrazovek, začátkem ledna rozšířil svůj obchodní tým. Na pozici key account manager pro český trh přišla Kristýna Hrabáková. Ta po vysoké škole absolvovala stáž v mediálním domě Mafra, později pracovala ve vydavatelství Czech News Center a následně osm let ve státním podniku Česká pošta jako obchodní manažerka.
Provozovatel digitálních venkovních reklamních ploch Lurity, který na Slovensku funguje od roku 2017, předloni začal rozšiřovat své působení v Česku. Kromě Slovenska a Česka působí také v Bosně a Hercegovině.

Vědecký tým z Brna vysvětluje
Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Ulrych a Oravčíková povýšili