
Dušan Gajdoštík
V obchodním týmu mediálního domu Czech News Center nově působí Dušan Gajdoštík. Začátkem srpna nastoupil na pozici head of cross-channel sales. V obchodním oddělení se bude věnovat především přípravě komplexních strategií pro větší klienty, zahrnující všechny možnosti Czech News Center, včetně internetové televize Mall.tv, e-shopu Mall.cz a stanic Active Radio. Přichází z agentury Optimist, globální interní agentury Škody Auto, kde poslední rok vedl tým pro online a sociální sítě. Reportovat bude generálnímu spoluřediteli Czech News Center Juraji Felixovi.
Gajdoštík studoval na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a v mediálním prostředí se pohybuje 20 let. Věnoval se řízení webových projektů a digitálních kampaní v agenturách Wunderman a Publicis. Pět let vedl konzultační tým specialistů na videoreklamu, content marketing, rich media a mobilní reklamu v Seznamu. Následně působil dva roky ve skupině mediálních agentur IPG, kde měl na starost část portfolia globálních klientů, a to Johnson & Johnson, Whirlpool nebo Mattel, a také business development.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
