Obchodní tým vydavatelství Mladá fronta v polovině července rozšířil Libor Rys. Přišel z vydavatelství RF Hobby a v Mladé frontě zastává post key account manažera v divizi časopisu Euro. Věnovat se má agenturnímu prodeji reklamy a „budování nového obchodního projektu“, zatím blíž neurčeného. Obchodní ředitelkou divize Euro zůstává Lenka Benetková.

Vědecký tým z Brna vysvětluje
Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Vybíráme ze spotřebního koše