Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Do obchodu Mladé fronty se z CNC vrací Hrochová

Lenka Hrochová

Lenka Hrochová

Po dvou letech se do vydavatelství Mladá fronta vrací Lenka Hrochová. Od prosince doplní obchodní tým divizí týdeníku Euro a motoristických titulů. Nastupuje do pozice senior key account manager a na starost bude mít agenturní i přímý prodej a VIP zákazníky. Podílet se bude také na nových projektech vydavatelství Mladá fronta, a to na připravovaných časopisech Hipster a Active Sport.

Uplynulé dva roky působila v deníku E15 konkurenčního vydavatelství Czech News Center. Předtím v Mladé frontě čtyři roky zastávala pozici sales manager v ekonomické divizi Euro E15. Nyní doplňuje obchodní tým Markéty Podhrazské, která obchod obou divizí vede z pozice head of agency. Obchodním ředitelem divizí Euro a motoristických titulů je David Korn.