Do Ogilvy se po dvou letech vrací Cabejšek

Jakub Cabejšek dělal v Mark BBDO a Proximity, teď v Ogilvy povede tým pro klienta Tesco.

Jakub Cabejšek

Jakub Cabejšek

Z agentur Mark BBDO a Proximity Prague, kde působil uplynulé dva roky na vedoucích kreativních pozicích, se do agentury Ogilvy vrací Jakub Cabejšek. Jako creative group head posílí vedení agenturního týmu klienta Tesco. Do týmu přicházejí také designéři Anna HlaváčkováHarsh Hede. Kreativu Ogilvy doplní i copywriter Matouš Hruška a junior art director Jakub Klíma. Social tým vítá art directorku Gabrielu Bujdošovou.

Nadlinková komunikace a strategické televizní spoty, integrované kampaně a veškerá instore sdělení značky Tesco v regionu Česka, Polska, Slovenska a Maďarska vznikají v pražském Ogilvy od roku 2015. Cabejšek nově rozšiřuje vedení agenturního týmu kreativců britského řetězce v čele s kreativním ředitelem Ogilvy Richardem Axellem. S reklamou Cabejšek začínal před osmi lety právě v pražské divizi Ogilvy, rok strávil v berlínské pobočce sítě jako ideamaker. Od roku 2019 vedl na pozici kreativního ředitele pražský tým agentury Proximity, stejnou pozici později zastával také v agentuře Mark BBDO. Pracoval pro globální account Nestlé a v rámci regionu pro IBM, Société Générale, Heineken, Ikea, O2, Uber či Český rozhlas. Má přes 20 domácích a mezinárodních reklamních cen a je finalistou soutěže Cannes Lions.

Designérka Hlaváčková se do Ogilvy přesouvá z agentury Underline, kde se věnovala klientům Panasonic, realitní skupině CBRE, Raiffeisenbank nebo finské značce Fiskars. V Ogilvy se kromě klienta Tesco bude podílet také na přípravě tendrových nabídek. Designér Hede se reklamní tvorbě na pozicích v agenturách, na klientské straně a jako freelancer věnuje sedm let. Podílel se třeba na kampani ke startu Spotify India, v Greenlight Planet vedl tým designérů pro trhy v Indii, Pákistánu, na Filipínách a Papui Nové Guineji.

Po dvou letech a s novými zkušenostmi z agentury Mark BBDO a z pozice ředitele tiskového odboru ministerstva práce a sociálních věcí se do Ogilvy vrací zkušený copywriter Hruška. Věnovat se bude primárně značce Heureka. V minulosti pracoval pro klienty Komerční banka, Lego, Ikea, Allianz nebo Str8. Art directorka Bujdošová přichází z agentury Zaraguza. V social týmu Ogilvy má rozvíjet specializaci na motion design jako klíčovou součást moderní komunikace na sociálních sítích.