Kreativní oddělení agentury Outbreak rozšiřuje designér a art director Michael Krusberský. Krusberský vystudoval design a architekturu na fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati. Do Outbreaku přichází z agentury Proximity. Dříve designoval v Cocoonu a Mark BBDO. Má za sebou práce pro značky ČEZ, Člověk v tísni, GE Money Bank, Mercedes-Benz, Pepsi, Pilsner Urquell či Vodafone. Krusberský je třetím nováčkem Outbreaku za poslední měsíc, po Anetě Kolajové a Andreji Štukovi.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval