
Michael Krusberský
Kreativní oddělení agentury Outbreak rozšiřuje designér a art director Michael Krusberský. Krusberský vystudoval design a architekturu na fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati. Do Outbreaku přichází z agentury Proximity. Dříve designoval v Cocoonu a Mark BBDO. Má za sebou práce pro značky ČEZ, Člověk v tísni, GE Money Bank, Mercedes-Benz, Pepsi, Pilsner Urquell či Vodafone. Krusberský je třetím nováčkem Outbreaku za poslední měsíc, po Anetě Kolajové a Andreji Štukovi.

Vědecký tým z Brna vysvětluje
Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Ulrych a Oravčíková povýšili