Do webového projektu Navečer.cz, který je novým marketingovým nástrojem zaměřujícím se na prodej a nabídku večerních zážitků, majetkově vstupuje slevový server Zapakatel.cz. Navečer.cz tak po zářijovém vstupu Ticketonu Martina Kasy získává druhého partnera, který mu může pomoci s obchodní a marketingovou strategií a rozšířením portfolia zákazníků.
„Budujeme Navečer.cz jako největší portál večerní zábavy pro celou ČR, kde pořadatelé kulturních a zábavních akcí, majitelé restaurací a další podnikatelé mohou sami jednoduše spravovat své lokální marketingové aktivity, které se týkají večerní zábavy. Kromě propagačních a rezervačních akcí mohou také prodávat své akce bez provizí a bankovních poplatků,“ uvedl Zbyněk Meloun, zakladatel Navečer.cz.
Navečer.cz se zaměřuje pouze na večerní akce, které začínají po 15 hodině a jejich pořadatelům umožňuje v nastavování cenové politiky, takže dodavatelé nejsou nuceni poskytovat minimální slevy na své akce. Jsou naopak motivování k nabízení výhod svým zákazníkům, aby si s novými zákazníky pěstovali kvalitní vztah. Na rozdíl od slevových serverů má Navečer možnost dlouhodobější propagace akcí, čehož využívají zatím hlavně restaurace.
Do konce roku 2012 hodlá rozvíjet především koncept tzv. křížového marketingu, který umožňuje například návštěvníkům divadel využít domluvených výhod v okolních restauracích.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
