Do Seznam Brand Studia přichází Pavel Hluchý z agentury YYY

Reklamní studio Seznamu čítá už 32 lidí, letos přišel i Aleš Mečíř z Hospodářských novin.

Pavel Hluchý. Foto: Seznam.cz

Pavel Hluchý. Foto: Seznam.cz

Grafický designér a kreativec Pavel Hluchý přešel z pražské marketingové agentury YYY, kde působil poslední dva roky, do rozšiřujícího se týmu nativní reklamy Seznamu. V Seznam Brand Studiu bude působit na pozici head of art, kterou zastával i ve svém předchozím působišti.

Hluchý má za sebou dlouholetou kariéru v oblasti kreativních konceptů a grafického designu. Sedm let působil v agentuře Konektor, která se věnuje strategické komunikaci, public relations, reklamě, digitálnímu či influencer marketingu i public affairs jako senior art director a creative director. Předtím pracoval pro agentury WMC Grey nebo Young & Rubicam. Ve volném čase fandí originální módě a coby vystudovaný krejčí dlouhodobě rozvíjí značku motorkářského oblečení Kalup.

Seznam Brand Studio nabízí klientům produkty jako propagační online speciály Seznam Native, product placement, podcasty, seriály, testování výrobků či kontextovou reklamu. Kampaně připravuje napříč širokou reklamní sítí Seznamu. „Chceme příběhy podnikání nebo značek představovat živě, a hlavně citlivě a nenucenou hravou formou, proto v poslední době čerpáme hodně inspirace ze zahraničí, ale také rozšiřujeme kreativní část týmu,” komentuje příchod Hluchého vedoucí Seznam Brand Studia Ondřej Sitta

V Seznam Brand Studiu aktuálně působí 32 marketérů, storytellerů, grafiků a kodérů. Tým letos posílil například i o editora Aleše Mečíře, který dřív působil na stejné pozici v Hospodářských novinách.