Komunikační skupina Martina Šafry a Roberta Renče přijala dva klíčové manažery. Na pozici client leader v mediální agentuře Magnas Media přišel Petr Hanisch, a místo performance leader senior v sesterské agentuře Magnas Performance, zaměřené na výkonnostní online marketing, nastoupil Jan Farlík.
„V průběhu ledna a února rozšíří tým další personální posily pro zajištění kvalitního obchodního i klientského servisu pro stávající i nové klienty,“ doplnil Renč.
Farlík sbíral zkušenosti jako tvůrce PPC kampaní v Mall.cz v letech 2007 až 2013. Od roku 2013 působil v agentuře Effectix. Hanisch má s reklamou zkušenosti od roku 1996, v letech 2000 až 2014 byl obchodním ředitelem finančního webu Kurzy.cz. V letech 2006 až 2010 byl členem Výkonné rady oborového Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR), kde předsedal Kategorizační komisi a podílel se tak na formování pravidel českého internetu.
Mezi dosavadní klienty Magnas Media patří Asus, Meggle, Hudy Sport, Herbalife, Techmania, banka Equa, Czech Tourism či Ravensburger. Skupina Magnas přitom úzce spolupracuje s Digital Circus Production, firmu vede Jan Los.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
