Do Spectry, transkreativní divize agentury Bistro, nastoupila Michaela Mašková coby creative leader a Marieta Kajabová jako account manažerka. Spectra vznikla pod Bistrem letos v létě jako divize zabývající se lokalizací marketingových komunikací napříč různými regiony i mediálními kanály.
Mašková do divize nastoupila po dlouhodobé externí spolupráci s Bistrem, kdy pracovala jako digitální nomád. Stála při vzniku agentury Spectra a podílí se na jejím dalším rozvoji. Jejím úkolem v nové funkci bude vedení kreativního týmu a zodpovědnost za kreativní výstupy. Předtím působila v agenturách Saatchi & Saatchi nebo Proximity Prague.
Kajabová v minulosti působila v agenturách Apploud Digital a Peppermint Digital, kde zodpovídala za obsah a strategii pro sociální sítě značek Jaguar, Bang & Olufsen, Dobrá voda, TUC a jiné. Ve Spectře bude mít na starosti zejména lokalizaci globálních kampaní a povede projekty pro dosavadní klienty, jakými jsou například Philips nebo Adidas. Rovněž se bude aktivně podílet na dalším budování agentury a nových obchodních příležitostí.