Do startupu Yieldigo spojeném se společností Logio, který se zabývá optimalizací cenotvorby, nastoupili listopadu Johnatan Smith a Jason Minnis. Smith vedl dřív zastoupení Marks & Spencer pro střední a východní Evropu, pro KPMG pak řídil transformační projekty v Holandsku nebo Irsku. Minnis má za sebou působení pro evropskou a asijskou část obchodního řetězce Tesco nebo britské Sainsbury’s. Smith má jako člen poradního sboru řešit obchodní globální obchodní strategii s mezinárodním přesahem, Minnis přišel jako konzultant obchodního rozvoje a má se starat o rozvoj obchodu především v západní Evropě.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce