Digitální agentura Story tlrs v prosinci přivítala trojici nových tváří. Kreativní tým agentury se rozrostl o obsahového stratéga Jiřího Markvarta, který se v agentuře má věnovat především aktivitám new business. Markvart předtím do letošního jara pracoval pro Seznam.cz, má za sebou také pět let zkušeností z obsahové agentury Bubble, kde působil jako senior idea maker a copywriter pro McDonald’s nebo Tchibo.
Novou seniorní copywriterkou se stala Tereza Miková. Ta bude mít na starosti texty pro jednoho z čerstvých klientů agentury, společnost Unipetrol. Miková dřív pracovala pro agentury Mark BBDO či Peppermint Digital. Z agentury Leo Burnett pak přichází ilustrátorka a grafická designérka Barbora Kmecová, která se postará mimo jiné i komunikaci mBank na sociálních sítích.

Tereza Miková
„Mám radost, když vidím, že představy a načrtnuté cíle o utváření kreativního oddělení uvnitř agentury se stávají skutečností a mají přímý dopad na kvalitu výstupů pro stávající klienty i v oblasti new businessu,“ podotkl kreativní ředitel agentury Jan Lesák.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
