V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Do studia Brainz VR přišly Burešová a Myšková

Veronika Myšková a Lucie Marešová

Veronika Myšková a Lucie Marešová

Pražské kreativní studio Brainz VR, které se věnuje rozšířené a virtuální realitě, přijalo do klientského týmu projektovou manažerku Lucii Burešovou a Veroniku Myškovou na kreativu. Burešová se posledních sedm let pohybovala na pomezí architektury, webů a technologií. Pracovala jako architektka ve španělském studiu Gras Arquitectos nebo koordinátorka projektů v agentuře WebgardenMyšková spravovala obsah labelu Life is Porno i jeho prostoru Forbidden Spot. Na tvorbě komunikace se podílela i v neziskové organizaci Loono. Obě se zapojí do nového projektu virtuální reality pro značku Brit.

Brainz VR nedávno zajistilo instalaci v Českém domě na zimní olympiádě v jižní Koreji, realizovalo několik projektů pro automobilku Škoda nebo virtuální projížďku tramvají pro studio designérky Anny Marešové. „Pomalu se nám daří oslovovat s rozšířenou i virtuální realitou klienty mimo Česko a letos budeme dál posouvat tvorbu obsahu z našich úspěšných projektů směrem do zahraničí. Rozšíření týmu jde s tímto plánem v ruku v ruce,“ přibližuje Robin Pultera, spolumajitel Brainz VR (dalšími jsou Štěpán Kleník a Bohdan Tetiva, zároveň spoluvlastníci sesterské agentury Brainz).