Do Taste přišla Aneta Rychlá, zajišťuje nábor seniorních marketérů

Digitální agentura přibírá šest specialistů, o další růst týmu se v HR postará Aneta Rychlá.

Aneta Rychlá

Aneta Rychlá

Digitální agentura Taste rozšiřuje týmy marketingových specialistů. Do firmy nastoupili Jitka HolubováKlára Lokšová, které posílily social media, Michael MarinkovičAnna Horáková rozšířili tým pro paid advertising, David Bureš je novým specialistou SEO a Jan Myšák doplnil jako grafik kreativní tým. Agentura plánuje i další rozrůstání, jemuž má pomoci nová HR manažerka Aneta Rychlá. Ta přichází ze zlínské marketingové agentury Pria, kde také působila v oblasti lidských zdrojů.

„Chceme určovat směr a trendy digitálního marketingu v Česku. Naším cílem je posouvat celý trh – odborníky, agentury, studenty vysokých škol i nás v Taste. Toho ale dosáhneme, jen pokud se u nás budou koncentrovat znalosti a zkušenosti,“ vysvětluje příchod nové kolegyně Gabriela Kunstová, čerstvá ředitelka marketingu a HR agentury Taste.