
Aneta Rychlá
Digitální agentura Taste rozšiřuje týmy marketingových specialistů. Do firmy nastoupili Jitka Holubová a Klára Lokšová, které posílily social media, Michael Marinkovič a Anna Horáková rozšířili tým pro paid advertising, David Bureš je novým specialistou SEO a Jan Myšák doplnil jako grafik kreativní tým. Agentura plánuje i další rozrůstání, jemuž má pomoci nová HR manažerka Aneta Rychlá. Ta přichází ze zlínské marketingové agentury Pria, kde také působila v oblasti lidských zdrojů.
„Chceme určovat směr a trendy digitálního marketingu v Česku. Naším cílem je posouvat celý trh – odborníky, agentury, studenty vysokých škol i nás v Taste. Toho ale dosáhneme, jen pokud se u nás budou koncentrovat znalosti a zkušenosti,“ vysvětluje příchod nové kolegyně Gabriela Kunstová, čerstvá ředitelka marketingu a HR agentury Taste.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu
