Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Do Triadu nastupuje pět seniorních accountů

Katarzyna Sanojca, Tomáš Hortík, Zuzana Kropáčová, Andrea Krajícová a Tereza Stará rozšířili accountský tým agentury Triad Advertising, agentura hlásí zisk nových značek.

Do agentury Triad Advertising nastoupilo pět seniorních manažerů s několikaletými zkušenostmi ze síťových agentur. Jsou jimi Katarzyna SanojcaTomáš Hortík, Zuzana Kropáčová, Andrea Krajícová Tereza Stará

Katarzyna Sanojca

Katarzyna Sanojca

Katarzyna Sanojca bude v Triadu působit coby nová account directorka a vedoucí týmu. Přichází z agentury DDB Prague, kde pracovala hlavně pro klienta McDonalds a následně pro Volkswagen, Lactalis Group, BMW, Linka bezpečí, Sananim. Předtím působila v retailové agentuře RMP, kde se starala o klienta Tesco ve dvou zemích. V Triadu vede tým, který pracuje pro značky PepciCo, Savencia Fromage & Dairy a pro developera YIT.

Andrea Krajícová

Andrea Krajícová

Krajícová a Hortík, kteří nastupují do funkce senior account manažerů, přicházejí z agentury Havas Prague. Krajícová připravovala nadlinkové kampaně pro značky Komerční banka, Modrá pyramida, Česká pojišťovna, Generali a Becherovka. V Triadu pečuje o projekty značky Ikea.

Tomáš Hortík

Tomáš Hortík

Hortík se v Havasu staral o nadlinkovou komunikaci značek Bernard, Komerční banka a Citroën, v Triadu dostal na starost projekty značky Gambrinus.

Zuzana Kropáčová

Zuzana Kropáčová

Další nová senior account manažerka Kropáčová dřív působila v JWT Prague, kde měla na starosti značky Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Víno Mikulov nebo Chateau Bzenec, v Leo Burnett a Loosers. V Triadu má na starosti značku Jihlavanka.

Tereza Stará

Tereza Stará

Poslední nově přijatá senior account manažerka Stará bude pečovat o nového klienta z portfolia PepsiCo, jímž je značka Mirinda, a o značky patřící společnosti Savencia Fromage & Dairy Czech Republic. Do Triadu nastupuje z agentury Butterflies&Hurricanes, kde se věnovala nadlinkové i podlinkové komunikaci, packagingu a korporátní identitě, a pracovala pro značky Nestlé, Kofola nebo Hartmann. Působila také v pražské pobočce Leo Burnett, kde pracovala pro značku Marlboro tabákového výrobce Philip Morris a pro Post Bellum.

Agentura najala nové lidi právě v souvislosti se ziskem nových značek a projektů, které jí svěřili současní klienti (kromě už zmíněné Mirindy jde o značky Lučina a Sedlčanský hermelín společnosti Savencia nebo o další projekty pro potravinového producenta Tchibo). 

„Klienti v Česku začínají přemýšlet mnohem integrovaněji a přestávají dělit agentury a nápady na digitální a nedigitální,“ uvedla výkonná ředitelka Triad Advertising Petra Jankovičová.