Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Do vedení Nmds přichází z Vogue Lucie Biundo

Lucie Biundo

Lucie Biundo

Do vedení agentury Nmds, která si připomíná pět let existence, do pozice executive director přichází Lucie Biundo, která se donedávna zabývala v české edici časopisu Vogue řízením speciálních projektů. Doplňuje dosavadní tandem zakladatelů, který tvoří designér Martin Jedlička, kreativec Martin Kermes a Tomáš Vlček, jeden z otců projektu výškové budovy V Tower, který se stal partnerem agentury před rokem.

Interní tým Nmds tvoří 12 lidí. Brand čerstvě posílila Silvia Haupt Kozoňová, která dosud pro prodejce tenisek Footshop vedla PR sekci a spoluzaložila portál o lokální módě Fashion Map. Art director Tomáš Nečas, bývalý šéf agentury U+ Design, doplnil know-how týmu o zkušenosti s designem uživatelské zkušenosti. A z kreativní agentury JAD Productions přestoupil designér Ondřej Bartoš.

Silvia Haupt Kozoňová

Silvia Haupt Kozoňová

Tomáš Nečas

Tomáš Nečas

Ondřej Bartoš

Ondřej Bartoš

Agentura provozuje též sesterské studio Nmds Pictures, které si zajistilo třeba kompletní video lineup tour Evolucie skupiny Lucie a v současnosti redesignuje obsah pro hudební show Michala Dvořáka Vivaldianno Reloaded. Dalším projektem hudebníka Dvořáka, na kterém pracuje od nuly, je globální multimediální show inspirovaná tvorbou světoznámého secesního tvůrce Alfonse Muchy. V ateliéru mezi vilami v diplomatické čtvrti na Praze 6 se tak potkávají třeba comicsový výtvarník a UI designer Vladimír Vilímovský, motion designer Jindřich Aladar Novák, tým okolo Amara Mulabegoviče, kreativec Tomáš Belko nebo vědecký pracovník Daniel Sýkora z ČVUT.

„S klienty nepracujeme na základě briefu, ale vstupní analýzy, ze které vyplyne, co je potřeba opravdu změnit či inovovat. Teprve poté stavíme samostatný kreativní tým, do kterého zveme jak klienty, tak ‚insidery z venku‘. Umíme vypracovat nové strategie, redesign, alternovat funkčnost produktů nebo služeb, ale i nadchnout kampaní,“ popisuje proces tvorby Martin Kermes.

Agentura se také vrátila ke své koncepci vzdělávací Nmds Academy. „Budoucnost vidíme v propojování vlastních projektů se značkami, které spravujeme a rozvíjíme. Koncept virtuální modelky, se kterou experimentujeme už od roku 2009, nám ukazuje jasný směr. Stavět samožijící médium s otevřenou sítí přispěvatelů po vzoru WinkCreative nebo berlínské agentury MoreSleep,“ plánuje Kermes.