V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Do vedení Pleonu přišel Prokop z kavárny Parlor

Lukáš Prokop

Lukáš Prokop

Managing director agentury Pleon Impact je od října Lukáš Prokop, který v letech 2007 až 2014 pracoval jako senior brand manager pro Euro RSCG (později Havas Prague), v letech 2015 až 2016 pro DDB, pak se dva roky věnoval budování vlastní kavárny se zmrzlinou Parlor Ice Cream Cookie Sandwiches v pražském Karlíně. Do vedení Pleonu ho povolal akcionář agentury Marek Šebesťák. Na rozvoji agentury bude nový šéf spolupracovat s dosavadním vedením. Do něho Tereza Marešová v roli business director a Jan Havaš jako chief strategy officer. Na pozici managing partner zůstává Zdeňka Svoboda Kuhnová.

V Euru byl Prokop zodpovědný za značky Česka pojišťovna, Komerční banka, Citroën, Lučina, Sedlčanský či pivovar Bernard. V DDB se věnoval značkám Volkswagen, Wrigley, Lactalis a Billa. Pleon Impact, která startovala v roce 1994 a je součástí mezinárodní sítě Ketchum, dnes mezi své největší klienty řadí PPG Deco Czech, Jan Becher Pernod Ricard, Mercedes-Benz, Illy nebo ČSOB Pojišťovnu.