Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Do vydavatelství Empresa Media nastoupil další Radek John

Nový redaktor Týdne dřív spolupracoval s konkurenčním Reflexem.

Vydavatelství Empresa Media zaměstnává už druhého Radka Johna.

Prvním, který má dělat investigativní pořad na spřízněné televizi Barrandov, je od listopadu poslanec a bývalý ministr vnitra za Věci veřejné, předtím dlouholetá tvář magazínu Na vlastní oči televize Nova. Druhým, který teď nastoupil do časopisu Týden, je dosavadní spolupracovník konkurenčního titulu Reflex vydavatelství Ringier Axel Springer.

Jde o pouhou shodu jmen obou mužů. Šéfredaktor Týdne František Nachtigall to oznámil v úvodníku dnešního čísla a nyní nastupujícího Radka Johna představil jako „autora a publicistu specializujícího se na vědecké texty“. V tiráži je uveden v rubrice Moderní život, média, bydlení.