Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Do WeDigital přišel Beneš alias Benjamin Buttler

Ondřej Beneš alias Benjamin Buttler

Ondřej Beneš alias Benjamin Buttler

Digitální agentura WeDigital rozšiřuje svůj tým. Přišel do ní kreativec Ondřej Beneš, vystupující pod pseudonymem Benjamin Buttler, který bude v novém produkčním studiu zodpovídat za tvorbu videoobsahu. „Jsme známí know-how a kontakty v oblasti influencer marketingu, pro klienty ale zajišťujeme kompletní digitální marketing postavený na tvorbě online obsahu. I proto jsme se rozhodli agenturu rozšířit o malé produkční studio, které nám pomůže při tvorbě obsahu pro klienty. Zároveň se rozrostl i náš kreativní tým,” říká majitelka a šéfka WeDigital Andrea Hurychová.

Společně se zbytkem týmu Beneš zajistí tvorbu videí k nové kolekci kosmetiky Avon nebo natáčení další výzvy s olympioniky a gamery pro Excelent, které agentura realizovala i loni. Beneš se řadu let věnoval grafice a designu a prošel několika výtvarnými a designovými studii jako Loudmark nebo Dubax. Má za sebou projekty pro značky Baťa, Converse nebo Mana.

WeDigital v novém roce prohloubila spolupráci s Plzeňským Prazdrojem a jeho značkou Frisco a kromě jednotlivých kampaní pro ně připravuje i celoroční strategii pro sociální síť Instagram.

Pro Frisco navíc od března spustí společně s agenturou Triad dlouhodobou kampaň s influencery - cílem bude ukázat, jaké výhody a dopad na kvalitu života má pravidelné setkávání se s kamarádkami. S krátkými kampaněmi s influencery pro Frisco začala WeDigital v roce 2017. Vytváří dlouhodobý plán, fotí a natáčí vlastní obsah a integruje s cílovým publikem, kterým jsou hlavně ženy.

Pro Plzeňský Prazdroj připravovala WeDigital kompletní instagramový obsah od poloviny loňského roku. Spolupráce byla prodloužena na celý rok 2019 s cílem přiblížit sledujícím a potenciálním návštěvníkům pivovaru, co vše v něm mohou zažít nebo co o něm zatím nevěděli.