Pražský tým marketingové agentury Wunderman Thompson posílili Galina Vondráček Pohlová a Márton Martos. Vondráček Pohlová na pozici business director vede takzvaný health tým pro klienta MSD, mezinárodní biofarmaceutickou společnost, která se zaměřuje na inovativní léky a vakcíny. Staví též health tým pro celou oblast EMEA (Evropa, Blízký Východ, Afrika), který ve Wunderman Thompson vzniká i díky zkušenostem agentury s GSK a sítí lékáren Dr. Max.
Martos se na nové pozici associate creative director stal pravou rukou kreativního ředitele Gregga Harpera. Kreativní zkušenosti má ze Saatchi & Saatchi nebo maďarské ACG Advertising. Po práci v jedné z největších maďarských agentur zamířil ještě do McCannu a Young & Rubicam. V posledních letech pracoval v DDB Budapest jako senior art director.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
