
Jan Dobiáš
Do marketingové agentury Cheil nastoupil Jan Dobiáš, a to na pozici new business director pro Česko a Slovensko. Dobiáš patří k první generaci lokálních marketérů v Praze, která přinesla marketing a reklamu na trh v obou zemích na začátku 90. let. Začínal v reklamních agenturách Rapid a Grey Advertising, poté přešel do marketingu rychloobrátkového zboží v podnicích Mars a Philip Morris International. Následně dělal v Provident Financial, finanční skupině Atlantik a v Moravském peněžním ústavu. Poté vedl marketingovou komunikaci AAA Auto s cílem oživit značku Mototechna. Následně působil jako marketingový ředitel sázkové kanceláře Fortuna.
Cheil při vytváření zákaznických řešení spojuje digitální data, zážitkový retail a reklamu. Dosud byl Cheil znám hlavně jako marketingová agentura pro Samsung v Česku a na Slovensku. Teď nabízí své služby i dalším klientům v obou zemích, novým klientem je Sarantis Group. Pražská divize o 70 lidech je součástí skupiny Cheil Worldwide, kterou tvoří 52 poboček ve 44 zemích, má 7.100 zaměstnanců.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations
