
Jan Dobiáš
Do marketingové agentury Cheil nastoupil Jan Dobiáš, a to na pozici new business director pro Česko a Slovensko. Dobiáš patří k první generaci lokálních marketérů v Praze, která přinesla marketing a reklamu na trh v obou zemích na začátku 90. let. Začínal v reklamních agenturách Rapid a Grey Advertising, poté přešel do marketingu rychloobrátkového zboží v podnicích Mars a Philip Morris International. Následně dělal v Provident Financial, finanční skupině Atlantik a v Moravském peněžním ústavu. Poté vedl marketingovou komunikaci AAA Auto s cílem oživit značku Mototechna. Následně působil jako marketingový ředitel sázkové kanceláře Fortuna.
Cheil při vytváření zákaznických řešení spojuje digitální data, zážitkový retail a reklamu. Dosud byl Cheil znám hlavně jako marketingová agentura pro Samsung v Česku a na Slovensku. Teď nabízí své služby i dalším klientům v obou zemích, novým klientem je Sarantis Group. Pražská divize o 70 lidech je součástí skupiny Cheil Worldwide, kterou tvoří 52 poboček ve 44 zemích, má 7.100 zaměstnanců.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
