Digitální agentura Dobrý web po čtrnácti letech na trhu rebranduje a představuje novou značku Sherpas, kterou navazuje na své dosavadní působení v oblasti user experience, uživatelské zkušenosti. Na tvorbě nové značky spolupracoval Tomáš Hrivnák. Brand Dobrý web bude dál zastřešovat už jen aktivity v oblasti vzdělávání, k nimž patří semestrální studium digitálního marketingu DigiAka a desítky školení pro veřejnost.
„Nový brand společnosti symbolizuje její přístup ke klientům, inspiruje se u horských šerpů jakožto respektovaných průvodců, kteří se dokáží vyznat na každém metru trasy na vrchol a správně balancují na hraně mezi odvahou a rizikem,“ uvádí firma.
„S pomocí nového brandu i hlavního claimu, to znamená UX driven digital agency, chceme daleko srozumitelněji křičet do světa, že vše, co děláme pro naše zákazníky, ať už v oblasti designu, online marketingu, nebo výzkumu, se točí kolem chování, potřeb a emocí jejich vlastních uživatelů a zákazníků,” vysvětluje šéf agentury Luboš Plotěný. Ten ve firmě drží 10 %, 5 % má Jiří Suchý, majoritních 85 % patří online vydavatelství Internet Info, jež ovládá Marek Antoš.
Mezi klíčové klienty Sherpas patří Air Bank, Česká spořitelna, Rockpoint, O2 nebo E.on. Firma aktuálně zaměstnává 26 lidí. Loni vykázala obrat přes 36 milionů Kč a zisk přes 2,5 milionu.