Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Dodavatel autoboxů Thule si na PR najal A priori

Agentura A priori zajistí představení nové řady zavazadel Thule Subterra na českém trhu.

Švédský dodavatel střešních nosičů na auta, boxů na lyže a nosičů jízdních kol Thule si pro uvedení nové kolekce cestovních zavazadel Thule Subterra v Česku vybral PR agenturu A priori Erika Šidláka a Jiřího Holuba. Úkolem agentury je zajistit představení nové řady zavazadel v byznysových a lifestylových médiích a v rámci komunikace využít také bloggerky a bloggery věnující se módě a cestování.