Doosan rebrandoval na Develon, s agenturami RVLT Digital a Pudeto

Těžištěm kampaně byla série videí se zkušenostmi skutečných zákazníků napříč Evropou.

RVLT Digital a Pudeto pro Develon

RVLT Digital a Pudeto pro Develon

Pražská agentura RVLT Digital navrhla a vytvořila rebrandingovou kampaň pro Evropu pro společnost Doosan Infracore, která z Prahy řídí své evropské operace v oblasti stavebních strojů. Značka Doosan se tak mění na Develon. Těžištěm kampaně byla série videí zachycujících zkušenosti skutečných zákazníků napříč Evropou. Technickou stránku kampaně na sociálních sítích a v rámci výkonnostní reklamy zajistila agentura Pudeto.

„Cílem placených kampaní bylo dostat rebranding k co největšímu množství lidí. Proto jsme zvolili propagaci na sociálních sítích Facebook a Instagram, kterou jsme zkombinovali ještě s PPC reklamou na Google. Díky reklamním kampaním a propagaci organické komunikace, se nám podařilo, jen v rámci sociálních sítí, oslovit skoro 17 milionů uživatelů a navýšit návštěvy profilu na Facebooku skoro o 300 %,“ shrnuje Tereza Picková, social media specialist agentury Pudeto. Jan Kaše, managing director RVLT Digital, potvrzuje orientaci segmentu na výkon a efektivitu: „Namísto buzzwordů a prázdných vizí jsme zvolili pragmatický, ale náročnější přístup a nechali promluvit skutečné hrdiny tohoto každodenního příběhu.“

Realizaci videí, která se natáčela v různých evropských lokalitách –⁠ v Německu, Nizozemsku, Portugalsku nebo Estonsku –⁠, vedl Josef Havlík. „Videokampaně jsme kromě sociálních sítí spustili také na YouTube, kde cílíme pouze na pečlivě vybraná publika. Střídáme různé kreativy od krátkých šestisekundových videí oznamujících změnu značky až po dlouhé testimonialy s praktickými zkušenostmi zákazníků. Videospoty zároveň doplňujeme obsahovými reklamami v síti Google. Nyní jsme v rámci PPC kampaní na téměř 130 milionech zobrazení a v plánu je jich ještě mnohem víc,“ doplňuje Vojtěch Pechač, PPC specialista z agentury Pudeto.

Sdílejte

RVLT Digital hledá lidi na pozice