“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Dorland navrhne web a design firmě B64

Technologická firma si na PR a další aktivity vybrala agenturu Lucie Češpivové.

Mezi aktivity B64 patří dovoz elektromobilů

Mezi aktivity B64 patří dovoz elektromobilů

Technologická společnost B64 si na tvorbu nového webu a korporátního designu vybrala agenturu Dorland Lucie Češpivové a Zdeňka Stejskala. Agentura se bude firmě starat také o PR. 

B64 se věnuje inovacím v energetice, konkrétně výrobě a ukládání elektrické energie z obnovitelných zdrojů a optimalizaci jejího využití, či fotovoltaice. Firma také dováží do Česka elektromobily, skútry, elektrokola a nabíjecí stanice I’moving.

Většinovým vlastníkem B64 je akciová společnost Aspremont Investment, 20 % drží Jan Babka.