Původně regionální nápojová společnost Czech Beverage Industry Company si v uzavřeném výběrovém řízení zvolila za novou komunikační agenturu pražskou agenturu Dorland. V tendru byly přímo osloveny tři agentury. Spolupráce mezi Dorlandem a firmou má probíhat na bázi strategického partnerství v oblasti nadregionálních nápojů.
Agentura má kromě strategického marketingového poradenství zajišťovat pro vybrané nové produkty komplexní komunikační kampaň zahrnující nadlinkové i podlinkové aktivity (například billboardy, POS materiály, mediální i PR kampaň a jiné). Podle svých zástupců vytváří Dorland v současnosti spolu s klientem komunikační plán na zcela novou značku, která bude propagována od začátku roku 2016. Komunikaci včetně kreativního řešení dostal na starost rovněž Dorland.
Czech Beverage Industry Company vyrábí v prostorách moravského pivovaru Vyškov piva Grunt, Desítka, Džbán, Březňák, Generál, Tmavý džbán a Atlet (s nižším obsahem alkoholu), speciální piva Jubiler, Cross the World-APA Single Hop a nealkoholické pivo Alkostop, a dále limonády Koli a Liv.