
Lucie Češpivová, majitelka agentury Dorland
Komunikační agentura Dorland Lucie Češpivové a Zdeňka Stejskala se rozrostla o dvě nová oddělení Business development a Co-branding.
První se zaměří na vyhledávání nových obchodních příležitostí, distribučních kanálů pro stávající i nové klienty, vymýšlení strategií pro vstup na nové trhy, rozvíjení B2B aktivit nebo celkové strategie začínajících firem.
Co-brandingová sekce řeší projekty sdružující víc značek či klientů, navrhuje nové projekty a vyhledává pro ně optimální partnery. Letos budou pod toto oddělení spadat třeba projekty neziskové organizace ActiveKids, další ročník pop-up butiku Unique Unique nebo akce All Stars Sports Golf.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
