Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Dörner posílil projektový tým agentury MarketUp

Karel Dörner

Karel Dörner

Do digitální agentury MarketUp nastoupil letos na jaře Karel Dörner. Rozšířil projektový tým agentury. Přináší znalost mediálního plánování, má prohloubit spolupráci s mediálními domy. „V přímém nákupu bych se rád věnoval crossmediální spolupráci (print, online) a do komunikace klientů bych v budoucnu rád zařadil specializované weby nezávislých publisherů,“ přibližuje své plány v agentuře. Na starost dostal klíčového klienta z rychloobrátkového zboží, značku Billa, staral se třeba o spuštění blogu Gusto AcademyDál dělá pro Mary Kay, investiční společnost Conseq nebo Cushman & Wakefield.

Dörner dřív pracoval jako senior digital media planner pro agenturní skupinu Médea, kde jedním z jeho klíčových klientů byl operátor O2. Předtím se věnoval výkonnostnímu marketingu, působil i jako business manager pro reklamní a grafické studio Futura Creative. Zkušenosti z přímého nákupu médií má z vedení Orbital Media, která se věnuje webovým a mobilním aplikacím.