Do digitální agentury MarketUp nastoupil letos na jaře Karel Dörner. Rozšířil projektový tým agentury. Přináší znalost mediálního plánování, má prohloubit spolupráci s mediálními domy. „V přímém nákupu bych se rád věnoval crossmediální spolupráci (print, online) a do komunikace klientů bych v budoucnu rád zařadil specializované weby nezávislých publisherů,“ přibližuje své plány v agentuře. Na starost dostal klíčového klienta z rychloobrátkového zboží, značku Billa, staral se třeba o spuštění blogu Gusto Academy. Dál dělá pro Mary Kay, investiční společnost Conseq nebo Cushman & Wakefield.
Dörner dřív pracoval jako senior digital media planner pro agenturní skupinu Médea, kde jedním z jeho klíčových klientů byl operátor O2. Předtím se věnoval výkonnostnímu marketingu, působil i jako business manager pro reklamní a grafické studio Futura Creative. Zkušenosti z přímého nákupu médií má z vedení Orbital Media, která se věnuje webovým a mobilním aplikacím.