
Využití nového loga OX Point v praxi
Komunikační skupina Near & Dear nově pracuje pro provozovatele samoobslužných doručovacích boxů OX Point, která do nového projektu investuje přes půl miliardy. Boxy jsou určeny pro všechny dopravce a prodejce a objeví se na tisícovce míst v Česku. Near & Dear pro síť zajišťuje strategii značky, novou vizuální identitu i PR komunikaci. „Můžeme poskytnout kompletní servis a pomoci tak nové značce s jejím růstem,“ říká k uzavření spolupráce za celou skupinu Near & Dear Adéla Marešová, šéfka kreativní agentury Story tlrs.
Právě Story tlrs zajišťují pro značku OX Point project management a v budoucnu se agentura bude podílet také na vytváření obsahu kampaní a reklam. Kreativci ze Story tlrs se příštích měsících pustí do správy sociálních sítí. Nastavení strategie celého konceptu značky má na starosti agentura Triple Bang. O refresh vizuální identity se stará designové studio Semibold. OX Point se nyní prezentuje novým logem, v přípravě jsou také webové stránky. O mediální komunikaci značky se stará agentura Topic PR.

Nové logo OX Point
„Věřím, že spojením našeho byznysového know-how s hravou kreativou získáme výrazný prostor na trhu doručovacích boxů,“ uvedl marketing & sales manager OX Point Daniel Fadrný.
OX Point je česká síť samoobslužných boxů, která je dostupná pro všechny dopravce a prodejce v tuzemské e-commerce. Síť krátkodobě počítá s výraznou expanzí. Boxy se během listopadu začaly objevovat na místech České pošty, Správy železnic či na čerpacích stanicích MOL. Boxy už využívá i přední český online supermarket Rohlik.cz.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
