
Tomáš Myler
Z pozice ředitele komunikace maloobchodního řetězce Lidl přechází Tomáš Myler do společnosti McDonald’s, na pozici impact director Česko, Slovensko a Ukrajinu. Povede tým interní a externí komunikace a zodpovědný bude také za public affairs či témata jako udržitelnost nebo diverzita. Chce se soustředit na konsolidaci všech tří trhů, posílení externí komunikace, zintenzivnění komunikace udržitelných kroků společnosti, nastavení strategie ESG a reportingu i filantropii.
„Zaměřím se především na posílení vnímání společnosti McDonald’s jako značky, která má pozitivní vliv na komunity. Chci se také podílet na zlepšování firemní kultury a posilování image společnosti jako renomovaného zaměstnavatele. Zaměřím se však také na zlepšení environmentálního profilu naší společnosti, formulování strategie pro klimatické závazky na trhu a vytvoření komplexní strategie a infrastruktury pro nakládání s odpady,“ uvedl.
Myler působí v oblasti komunikace a marketingu 12 let. Za působení v Lidlu představil například pilotní program pro zálohování PET lahví a plechovek, nový projekt Lidl les nebo spolupráci s iniciativou Skutečně zdravá škola v zájmu zdravého stravování pro děti.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
