
Oldřich Dostál
Po šesti letech ve vedení digitální divize agentury McCann odešel Oldřich Dostál do svého. Z McCannu odešel ke konci roku a založil digitální agenturu SquareMedia. Stejnojmennou pražskou firmu, jejíž je Dostál jediným vlastníkem, obchodní rejstřík zapsal už loni v březnu, její provoz odstartuje letos 3. února tiskovou konferencí. Pozvánka láká na „kreativní e-commerce“.
„V roce 2016 by měl český trh elektronického atakovat hranici 100 miliard Kč. Jedním z velkých trendů reklamy je zároveň personalizace, jak můžeme vidět na příkladu značek Coca-Cola, Nutella a dalších. Nová agentura SquareMedia, kterou jsem založil, bude inovativním značkám nabízet kombinaci kreativity, logistiky a kampaní, které jim mohou vytvořit lepší vztah se zákazníkem a zároveň nabídnout alternativu k jiným prodejním kanálům,“ popisuje v pozvánce Dostál.