Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

„Dostaneš to už zítra.“ Zoot s Yinachi míří na ženy

Prodejce oblečení staví svou kampaň na scénkách ze života, které kopírují ty při nákupu.

Podzimní 360° kampaň online prodejce módy Zoot odstartovala 22. října a potrvá čtyři týdny. Akcentuje tři hlavní benefity, které Zoot zákazníkům nabízí – pohodlný nákup, rychlost doručení a široký výběr z víc než 300 značek. Kromě Česka poběží také na Slovensku. „Klademe důraz na to, aby kampaň běžela na všech kanálech, které jsou relevantní pro naší cílovou skupinu - od televizních spotů, přes online včetně sociálních sítí, mailing, až po komunikaci na našich výdejnách,“ říká Martin Komora, marketingový ředitel Zootu. Televizní spoty budou nasazeny konkrétně na televizních i internetových stanicích Nova Group.

Ve třech spotech z reálného života jsou znázorněné situace, které zákazníci Zootu každodenně řeší při nákupu. Scénky se odehrávají v prostředí domova, v uvolněné atmosféře. S podobným konceptem poté Zoot naváže svou vánoční kampaní.

Koncept kampaně byl vytvořen ve spolupráci s agenturou Yinachi a výzkumnou agenturou Perfect Crowd. Finální scénář a režie vznikly po vedením Adama Sedláka ve spolupráci s interním teamem Zootu. Za kameru se postavil Aleš Svoboda.

Udělejte si radost

  • Značka: Zoot
  • Klient: Zoot
  • Kreativní agentura: Yinachi
  • Výzkumná agentura: Perfect Crowd
  • Scénář a režie spotů: Adam Sedlák
  • Kamera: Aleš Svoboda
  • Mediamix: televize, online, POS