Podzimní 360° kampaň online prodejce módy Zoot odstartovala 22. října a potrvá čtyři týdny. Akcentuje tři hlavní benefity, které Zoot zákazníkům nabízí – pohodlný nákup, rychlost doručení a široký výběr z víc než 300 značek. Kromě Česka poběží také na Slovensku. „Klademe důraz na to, aby kampaň běžela na všech kanálech, které jsou relevantní pro naší cílovou skupinu - od televizních spotů, přes online včetně sociálních sítí, mailing, až po komunikaci na našich výdejnách,“ říká Martin Komora, marketingový ředitel Zootu. Televizní spoty budou nasazeny konkrétně na televizních i internetových stanicích Nova Group.
Ve třech spotech z reálného života jsou znázorněné situace, které zákazníci Zootu každodenně řeší při nákupu. Scénky se odehrávají v prostředí domova, v uvolněné atmosféře. S podobným konceptem poté Zoot naváže svou vánoční kampaní.
Koncept kampaně byl vytvořen ve spolupráci s agenturou Yinachi a výzkumnou agenturou Perfect Crowd. Finální scénář a režie vznikly po vedením Adama Sedláka ve spolupráci s interním teamem Zootu. Za kameru se postavil Aleš Svoboda.
Udělejte si radost
- Značka: Zoot
- Klient: Zoot
- Kreativní agentura: Yinachi
- Výzkumná agentura: Perfect Crowd
- Scénář a režie spotů: Adam Sedlák
- Kamera: Aleš Svoboda
- Mediamix: televize, online, POS
Sdílejte