Dotidot povede Petra Pacáková, střídá zakladatele Pavla Vachka

Nastupují také další: vývoj a design nově řídí Šimon Jůn, obchodníky povede Petre Usurelu.

Petra Pacáková

Petra Pacáková

Novou CEO poskytovatele automatizovaných marketingových řešení Dotidot se stala Petra Pacáková. Vystřídala Pavla Vachka, zakladatele firmy, která původně působila pod názvem PPC Bee. Pacáková ve firmě působí čtyři roky, dosud v pozici chief growth officer. Změnu ve vedení posvětila také investiční společnost Reflex Capital, která do PPC Bee loni investovala desítky milionů a získala též minoritní podíl. Na pozici chief product officer nastupuje Šimon Jůn, dosavadní senior UX designer. Tým obchodníků povede Petre Usurelu, který byl před rokem najat jako externí zahraniční konzultant. „Většina našich klientů rozšiřuje své automatizační aktivity. Z toho důvodu došlo k zásadním změnám ve vedoucích pozicích a strategických cílech celé společnosti,“ zdůvodňuje firma.

„V posledním roce pozorujeme o 30 % vyšší růst zájmu o automatizaci marketingu i na českém e-commerce trhu, který za poslední kvartál klesl o 11 %. Agentury a e-shopy totiž hledají cesty, jak zefektivnit výkon svých kampaní a dat, aby opět vydělávaly,“ doplňuje nová ředitelka Pacáková.

Šimon Jůn

Šimon Jůn

Petre Usurelu

Petre Usurelu

V příštím roce plánuje Dotidot zrychlit expanzi na zahraniční trhy a získávat velké mezinárodní klienty jako v poslední době například Groupon. V Česku se novými klienty staly značka elektroniky Philips a e-shop Trenýrkárna. Dotidot využívají i velké e-shopy Alza, Mall či Dr. Max, online srovnávače zboží Heureka, Zboží.cz či Favi a také marketingové agentury Acomware, Kofein či Publicis Media.

Sdílejte