Doubek odešel z Médey do nové mediálky KKCG

Skupina KKCG zakládá firmu Media Marketing & Communication, obchod řídí Filip Doubek.

Investiční skupina KKCG Karla Komárka založila akciovou společnost Media Marketing & Communication. Nová mediální agentura má poskytovat komplexní služby v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace. Do nové firmy nastoupil Filip Doubek, který byl dlouhá léta jako obchodní ředitel klíčovou postavou největší české mediální agentury Médea, vedle jejího majitele Jaromíra Soukupa. Doubkovým úkolem bude novou mediální společnost pro skupinu KKCG obchodně řídit. V Médee působil víc než dvě dekády, nastupoval do ní v roce 1998. 

„Protože naše společnosti jako například Sazka či MND patří mezi hlavní zadavatele reklamy v Česku, rozhodli jsme se tyto svoje aktivity do budoucna řídit prostřednictvím vlastní mediální agentury,“ vysvětluje Jan Štěrba, marketingový ředitel KKCG. Sazka byla loni v Česku pátým největším zadavatelem inzerce, využila reklamní prostor v ceníkově hodnotě 1,47 miliardy Kč. Záběr KKCG se ale neomezuje jen na Česko, zahrnuje celkem 22 zemí, nová mediálka se proto má postupně prosazovat i na dalších trzích, kde má skupina reklamní a mediální aktivity.

„Media Marketing & Communication bude postupně kooperovat i na dalších evropských trzích vždy s profesionálními mediálními agenturami. V Česku bude pokračovat spolupráce s mediální agenturou Médea, která byla dosud partnerem KKCG v této oblasti,“ oznámila skupina k aktuální situaci. Médeu od loňska většinově vlastní čínská státní společnost CITIC, Soukup zůstal šéfem a menšinovým majitelem.