Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Double-U PR pracuje pro fond Wine Management

Investiční fond Wine Management je nástroj, který umožňuje movité klientele efektivně spoluvlastnit portfolio sestavené z investičních vín, destilátů, vinic, vinařství a palíren

Investiční fond Wine Management je nástroj, který umožňuje movité klientele spoluvlastnit portfolio sestavené z investičních vín, destilátů, vinic, vinařství a palíren

Agentura Double-U PR nově pracuje pro akciovou společnost s proměnným kapitálem Wine Management, fond kvalifikovaných investorů s licencí od České národní banky, který loni založili Martin Nejedlý a Martin Kovář. Ten umožňuje movité klientele efektivně spoluvlastnit portfolio sestavené z investičních vín, destilátů, vinic, vinařství a palíren. Úkolem agentury bude kompletní externí PR komunikace a podpůrné poradenství v marketingové komunikaci fondu.

Portfolio fondu Wine Management čítá na 15.800 investičních lahví, dosáhlo ve 4. kvartálu 2018 výnosu 5,6 % za rok. Ke konci roku 2018 měl fond aktiva v hodnotě 101 milionů Kč a do pěti let plánuje koupi vinařství na Moravě.