Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Douwe Egberts vysvětluje kampaň: “Debilní kecy holek” nemají propagovat kávu

Společnost Douwe Egberts cítí nutnost dovysvětlit, proč si vlastně nechala natočit Debilní kecy holek, českou kopii série Shit Girls Say. Video vyrobila agentura ViralBrothers, na webu se objevilo minulou středu večer. Řada uživatelů v diskusích kritizovala, že téma a obsah nemá s kávou nic společného.

“Toto video nemá být reklamou na Douwe Egberts, ale jeho cílem je upozornit na stránku www.namaturezalezi.cz. Na ní maturitní třídy soutěží o nejlepší maturitní tablo roku. Soutěž probíhá v rámci speciálního projektu ‘Na matuře záleží’, jehož prostřednictvím Douwe Egberts už druhým rokem podporuje maturanty,” uvedla dnes manažerka značky Douwe Egberts Linda Jelínková.

“Virální video tedy nevzniklo kvůli propagaci kávy, ale aby pomohlo zvýšit povědomí o soutěži v rámci specifické komunity lidí ve věku 17 – 21 let. Během dvou dní stránky www.namaturezalezi.cz navštívilo 18 tisíc uživatelů a průměrně se každý z nich na stránce zdržel přes jednu minutu. A to je přesně to, co bylo cílem kampaně,” dodala.