Agentura Allmedia4u zvítězila ve výběrovém řízení na komunikaci Unie výrobců a dovozců lihovin České republiky. Od července tak poskytuje své služby v oblasti PR i komunikace na sociálních sítích. Cílem spolupráce je zejména posílit povědomí o unii a edukovat trh o zodpovědné konzumaci alkoholu. „Naši potřebou je zejména podporovat a prezentovat zájmy členů unie v oblasti legislativní, daňové a v oblasti zodpovědné konzumace i vůči vnějším subjektům,“ přiblížil výkonný ředitel oborového spolku Vladimír Darebník.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Podcast Crunch startuje 4. prosince
Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

Po roce od ChatGPT