Agentura Allmedia4u zvítězila ve výběrovém řízení na komunikaci Unie výrobců a dovozců lihovin České republiky. Od července tak poskytuje své služby v oblasti PR i komunikace na sociálních sítích. Cílem spolupráce je zejména posílit povědomí o unii a edukovat trh o zodpovědné konzumaci alkoholu. „Naši potřebou je zejména podporovat a prezentovat zájmy členů unie v oblasti legislativní, daňové a v oblasti zodpovědné konzumace i vůči vnějším subjektům,“ přiblížil výkonný ředitel oborového spolku Vladimír Darebník.

S titulem spolupracovala 10 let
Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Nová éra na Kavčích horách
Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

"Enfant terrible" českého internetu
Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Tým tvoří Feranec, Polák a Černá