Agentura Allmedia4u zvítězila ve výběrovém řízení na komunikaci Unie výrobců a dovozců lihovin České republiky. Od července tak poskytuje své služby v oblasti PR i komunikace na sociálních sítích. Cílem spolupráce je zejména posílit povědomí o unii a edukovat trh o zodpovědné konzumaci alkoholu. „Naši potřebou je zejména podporovat a prezentovat zájmy členů unie v oblasti legislativní, daňové a v oblasti zodpovědné konzumace i vůči vnějším subjektům,“ přiblížil výkonný ředitel oborového spolku Vladimír Darebník.

Přichází služba Premium Plus
Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

V čem se média mohou přiblížit labelům
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

"Bylo to málo? Ještě přidám!"
Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Po pěti letech zpět v televizi