Časopis Maximum sítě lékáren Dr. Max se změnil po stránce obsahové i vizuální, s cílem přiblížit se lifestylovým časopisům. Za „omlazením“ časopisu stojí nová spolupráce lékáren s agenturou Comunica. Za ni na magazínu pracuje David Laňka, za klienta šéf komunikace Michal Petrov, před časem mimo jiné šéfredaktor zpravodajství televizí ČT24 či Z1. Čtvrtletník bude vycházet ve stotisícovém nákladu a bude stejně jako doposud dostupný zdarma ve všech pobočkách lékáren Dr. Max.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval