V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Dr. Max zařazuje privátní značku dermokosmetiky Nuance

Lékárny Dr. Max skupiny Penta začaly prodávat novou privátní značku dermokosmetiky Nuance. V péči o pokožku prý lékárny Dr. Max vidí novou příležitost. Kosmetika Nuance se na trh dostává po třech letech vývoje ve spolupráci s francouzskými specialisty a zahrnuje 4 produktové řady, každá se zaměřuje na jiný typ pleti.

Nuance, nová privátní značka kosmetiky Dr. Maxe

Nuance, nová privátní značka kosmetiky Dr. Maxe

V rámci podpory zaměření na péči o pokožku fungují ve 12 prodejnách Dr. Maxe v Česku specializované „dermokoutky“, kde je zákazníkům k dispozici vyškolený personál. Nová privátní značka nepoužívá syntetické chemické přísady, ale skládá se z 50 přírodních složek. Prodej kosmetiky promuje Dr. Max pomocí vizuálů od agentury BeefBrothers.