Lékárny Dr. Max skupiny Penta začaly prodávat novou privátní značku dermokosmetiky Nuance. V péči o pokožku prý lékárny Dr. Max vidí novou příležitost. Kosmetika Nuance se na trh dostává po třech letech vývoje ve spolupráci s francouzskými specialisty a zahrnuje 4 produktové řady, každá se zaměřuje na jiný typ pleti.
V rámci podpory zaměření na péči o pokožku fungují ve 12 prodejnách Dr. Maxe v Česku specializované „dermokoutky“, kde je zákazníkům k dispozici vyškolený personál. Nová privátní značka nepoužívá syntetické chemické přísady, ale skládá se z 50 přírodních složek. Prodej kosmetiky promuje Dr. Max pomocí vizuálů od agentury BeefBrothers.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden