Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Drogerie Dm uvádí značku péče o pleť Lvly, vytvořila ji s youtuberkou

Produktová řada Lvly drogerie Dm

Sedm produktů značky Lvly zahrnuje pleťový čisticí olej, čisticí pěnu, denní a oční krém, balzám na rty, pleťovou masku a pleťový toner

Rakouská drogerie Dm rozšiřuje nabídku v Česku o novou prémiovou značku pleťové péče Lvly pro náročnější zákaznice. Ta vzešla ze spolupráce Dm s beauty youtuberkou Paolou Marií Koslowski. Nejde přitom o první spolupráci řetězce s influencery, tedy s lidmi vlivnými na sociálních sítích. „S Lvly pokračujeme v tomto marketingovém konceptu, ve kterém se zaměřujeme na individuální potřeby péče,“ říká Martina Horká, jednatelka Dm drogerie markt. Sedm produktů značky Lvly bude k dostání od začátku září ve všech 228 prodejnách Dm v Česku a v e-shopu.

Produkty Lvly se vyznačují obsahem novozélandského manukového medu. Manuka je stále zelený keř sytě jantarové barvy s intenzivním bylinným aromatem a med, který se získává z jeho květů, má vzhledem k vysokému podílu methylglyoxalu zvláštní antibakteriální a antioxidační účinky – čistí póry a chrání pokožku před bakteriemi a vnějšími vlivy. Tu také hydratuje a pomáhá chránit její přirozenou ochrannou bariéru.